Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hank1980

3. 1. 2012 9:16
Barma

Mám naprosto stejný pocit, Barma se mi ve finále líbila z JV Asie nejvíc. Lidé jsou milí, je zde co vidět, prakticky zde nejsou turisti a člověk zažije plno zajímavého!! Doufám, že se tam brzo vrátím...paradoxně doufám, že dřív než se uvolní poměry a Barma se stane "standardní" zemí JV Asie.

0 0
možnosti

astrudina

3. 1. 2012 9:16
To je všechno krásné, ale nechápu, proč

je naši navládkáři tahají sem k nám, co tu asi budou dělat rodiny z Barmy? K čemu je to dobré?

0 0
možnosti

obr Kolodej

3. 1. 2012 8:31
Min galaba, Adriena.

Krasne napsany Adrieno. Ja tam byl dvakrat a moje pocity jsou podobne. Za navstevu stoji i Chaunga beach, hlavne kdyz se tam jede z Rangoonu lodi a Tayungyi (pobliz Inle Lake).

Lidem v te krasne zemi preju, aby se co nejdriv zbavili te zlotrile generalske junty.

0 0
možnosti

Camino.

4. 1. 2012 3:26
Re: Min galaba, Adriena.

R^Nezapomenu na Inle Lake a Four Sisters Inn, dala jsem si penezenku a pas pod polstar, odesli jsme na cely den pryc, pak jsem nekde zacala panikarit.....postel byla prevlecena a vse bylo ok. V kocici monastery jsem chtela zustat na staloV Burma byl nejvetsi zazitek, az na letiste a celniky ocekavajici "present", porad jsem se divala, jestli jsou nekde skryte kamery.

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1896x
Novinky z mé cesty na:
http://blechavbatohu.cz/
a na FB:
http://www.facebook.com/pages/Kolem-sv%C4%9Bta-s-blechou-v-ba%C5%A5ohu/203083496374699

Seznam rubrik