Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zden M.

1. 6. 2011 11:38
předplácím si váš blog :)

Ahoj, přidal jsem si váš blog do RSS a ať vám všechno dobře dopadne, zajímá mě to. Já se chystám jet příští rok do Indie, poprvé v životě a poprvé v životě úplně sám. Předtím jen Ukrajina a Čína (z těch etnovýletů), ale vždy s partou lidí. Tak snad nenarazím na moc podvodníků a nebudu moc ošulen o peníze.

Jinak nemůžete reagovat v diskuzi proto, protože asi nemáte nad 1000 dukátů. Toto nové pravidlo dělá problém hlavně těm, kteří jako vy nemají čas na věčné brouzdání internetem a místo toho žijete. R^

0 0
možnosti

adriena.v

9. 6. 2011 10:51
Re: předplácím si váš blog :)

Zdravim,

uz mi to funguje :-)))

Drzim palce a kdybyste potreboval s necim poradit, tak mi urcite napiste na email. Me taky radili zkusenejsi - musime si pomahat :-)

0 0
možnosti

adriena.v

27. 5. 2011 11:26
Ho

Zdravím, to že je Ho Chi Minh vrah a komunizmus zločinný systém jsem považovala za naprosto zbytečné psát. To jsem snad všem zřejmé. Proto mě tolik překvapilo, když jsem se bavila s mladými lidmi, kteří o něm skutečně mluví jako o strýčkovi Ho s nostalgickou slzou v oku a návštěva jeho mauzolea je pro ně svátek. ZA celý měsíc jsem o něm, ani o politickém systému neslyšela jediné špatné slovo (což je např. rozdíl od Kuby, kde lidé potichu, ale přece nadávají). Samozřejmě popisuji svoji osobní zkušenost a Vy můžete mít jinou.

0 0
možnosti

pyuiot

30. 5. 2011 13:51
Re: Ho

Ten ubozak je bloger Stanislav Jansky,ktery byl jednou zachycen a potrestan za kradezi v Hanoji pri jeho zajezdu do Vietnamu ,proto porad mluvi tim tonem.Nevsimejte ho.

0 0
možnosti

kimos

26. 5. 2011 13:32
mozna si kupte take nejakou jinou brozurku, nez tu

schvalenou UV KSV...a pak nebudete psat o stryckovi Ho takove blaboly... ten clovek ma na svedomi nekolik milionu nevinnych Vietnamcu, znicenou zemi, nesvobodu , ktera trva dodnes...a zadne ucty se mezi prostymi Vietnamci netesi, vzdyrt skoro kazda rodina za komunisticke represe o neco prisla, tak nepiste podobne hlouposti, Honza

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1896x
Novinky z mé cesty na:
http://blechavbatohu.cz/
a na FB:
http://www.facebook.com/pages/Kolem-sv%C4%9Bta-s-blechou-v-ba%C5%A5ohu/203083496374699

Seznam rubrik